marți, 23 mai 2017

Copilului meu drag

Iubitul meu copilas.
E prima scrisoare pe care ti-o scriu, desi multe altele au fost scrise in inima mea. Astazi ai 7 luni si 2 zile. In ziua cand ai implinit 7 luni te-ai ridicat in picioare pentru prima data, sprijinit de canapea si de picioarele mele. Oare unde te grabesti?
Ai inceput sa iti intinzi mainile spre mine sa te iau in brate, cand nu mai vrei sa te tina altcineva. Il iubesti enorm pe tatal tau, ai plans in unele zile dimineata cand a plecat la servici, si ti se lumineaza fata cand soseste acasa. Ma bucura relatia voastra, iubirea ce o vad crescand intre voi e pretioasa si sper sa creasca din ce in ce mai puternica.
Esti foarte curios, vrei sa atingi toate obiectele din jurul tau si sa le gusti. Iti plac frunzele copacilor si ale plantelor, pestii nostri din acvariu, cateii si pisicile. Iti plac copiii si iti place sa mergem in parc sa ne uitam la ei cum se joaca. Iti place sa te dam pe leagan si sa te plimbam in carucior.
Nu te omori cu mancatul, laptele e inca preferatul tau, dar sunt sigura ca vei descoperi in curand si placerea asta. Mai ales cand se vor coace capsunile din gradina bunicii tale...
Inca nu ai nici un dintisor, si nici sa te tarasti nu pare ca te intereseaza. Vrei sa te purtam in brate, sa iti aratam lumea, sa le vezi de la inaltime pe toate. Esti vesel si curios, sociabil si foarte zambitor. Cand razi mi se umple sufletul de bucurie, copil iubit!
Fiecare zi de cand ai venit in bratele noastre e transformatoare pentru mine. Am trait si traiesc ce si cate nu am crezut ca voi trai vreodata. Trupeste, sufleteste. Ma transform si cresc odata cu tine. E cea mai grea si cea mai rasplatitoare si frumoasa experienta posibila. Ma rog lui Dumnezeu sa imi dea puterea, intelepciunea si rabdarea de care e nevoie sa pot sa fiu o mama cat mai buna pentru tine. Si sa te tina El in bratele Lui, unde nimeni si nimic nu iti poate face rau. E atata liniste, bucurie si puritate in tine...mi-e frica de ce o sa faca lumea asta din ele, de ce o sa stim noi face, de cum o sa te schimbam. Nadajduiesc sa fie bine.
Te iubesc, copil rupt din stele!

Niciun comentariu: